سفارش تبلیغ
صبا ویژن

?

 با 500 مطلب جدید؛
 دانشنامه حضرت محمد(ص) در فضای مجازی به‌روز‌رسانی شد

در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت رسول خوبیها، حضرت محمد(ص) دانشنامه حضرت با 500 مطلب جدید در پایگاه اینترنتی حوزه به‌روز‌رسانی شد.


به گزارش نورسافت، مدیر پایگاه حوزه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این دانشنامه غنی حاوی بیش از یک‌هزار و 790 مطلب شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده مقالات، گزیده پایان نامه های دانشجویی و حوزوی و...به روز رسانی و از هم‌ اکنون در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد اکبری ادامه داد: این دانشنامه که دارای 101 نمایه و در قالب 24 نمایه اصلی و 77 نمایه فرعی، مطالب ارزشمندی را پیرامون ابعاد مختلف شخصیتی حضرت رسول(ص) به جامعه علمی کشور ارائه نموده است.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: تاریخ پیامبر(ص)، سخنان پیامبر(ص)، نبوت و مباحث کلامی، پیامبر(ص) و قرآن، اهل بیت پیامبر(ص)، همسران پیامبر(ص)، پیامبر(ص) و امت، پیامبر(ص) و حکومت اسلامی، فضائل و مناقب از نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.

وی اظهارکرد: سیره پیامبر(ص)، پیامبر(ص)، زیارت و توسل، پیامبر(ص)و اهل بیت(ع)، پیامبر(ص) از نگاه ادیان، پیامبر(ص) از نگاه اندیشمندان، پیامبر(ص) در آئینه ادب و هنر، سرگذشت‌هایی از زندگی پیامبر(ص) و اماکن منسوب به پیامبر اعظم(ص) از دیگر نمایه‌های این دانشنامه مناسبتی است.

مدیر پایگاه حوزه به معرفی نمایه‌های دیگر این دانشنامه پرداخت و گفت: پیامبر(ص)؛ پرسش و پاسخ، رد شبهات، کتاب و کتابشناسی پیامبر(ص)، پیامبر در پایان‌نامه، پیامبر(ص) در اینترنت و رسانه، پیامبر(ص) و ویژه‌نامه‌ها از نمایه‌های خواندنی این درختواره است.

وی اصحاب پیامبر(ص)، پیامبر(ص) و ایرانیان، جایگاه و نقش زنان در زمان پیامبر(ص) و ... را بخشی از نمایه‌های فرعی دانشنامه پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: علاقمندان می توانند برای استفاده بیشتر از این دانشنامه معنوی به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/78183




تاریخ : پنج شنبه 91/10/21 | 2:59 عصر | نویسنده : mohammadjavadpoodineh/محمد جوادپودینه | نظر

  • قیمت گوشی
  • قالب میهن بلاگ
  • ضایعات