سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 در آستانه شهادت هشتمین امام شیعیان؛
 لوح فشرده کتابخانه تخصصی امام رضا(ع) تولید شد

در آستانه شهادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت لوح فشرده کتابخانه تخصصی امام رضا(ع) از سوی مرکز نور و مشارکت دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تولید شد.


مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز نور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این لوح فشرده به همت بخش خدمات فرهنگی مرکز نور تولید شده است و حاوی متن کامل 116 عنوان کتاب در 489 جلد کتاب به زبان فارسی و عربی مرتبط با امام رضا (ع) در قالب 12 موضوع از هم اکنون دردسترس علاقه مندان قرار دارد.

غلامرضا رحمانی ادامه داد: سیره و زندگینامه، احادیث و روایات (فقه، اخلاق و بهداشت)، ادعیه و زیارات، اصحاب و راویان، اشعار و مدایح، فضایل، مناقب و کرامات، تاریخ عباسیان، تواریخ عمومی، جغرافیا، تراجم و کتابشناسی از جمله موضوعات این لوح گرانسنگ می باشد.

وی به قابلیت های پژوهشی و فنی این لوح اشاره کرد و افزود: جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب برنامه، متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی به همراه امکان جستجو در آیات، متن کامل 10 دوره لغتنامه فارسی و عربی در 62 جلد با قابلیت جستجو از جمله قابلیت های کاربردی این لوح می باشد.

وی بیان داشت: یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش، رنگی کردن و چاپ متن از جمله دیگر قابلیت های متنوع پژوهشی لوح فشرده کتابخانه تخصصی امام رضا(ع) است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده علاوه بر مراجعه به فروشگاه معتبر محصولات فرهنگی به پایگاه اینترنتی www.noorshop.com مراجعه کنند.


منبع خبر: پایگاه نورسافت
چاپ این مطلب



تاریخ : پنج شنبه 91/10/21 | 2:57 عصر | نویسنده : mohammadjavadpoodineh/محمد جوادپودینه | نظر

  • قیمت گوشی
  • قالب میهن بلاگ
  • ضایعات