سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 در سومین سالگرد قیام 9دی؛
 ویژه نامه "9دی" درفضای مجازی عرضه شد

در سالروز فرا رسیدن سومین سالکرد راهپیمایی با شکوه عاشورائیان 9 دی 1388، ویژه نامه اینترنتی این روز با عنوان«9دی، روز عاشورائی امام(ره) و امت» در پایگاه اینترنتی حوزه نت در دسترس علاقمندان قرار گرفت.


به گزارش نورسافت، مدیر پایگاه حوزه نت، در گفت وگویی هدف از تولید این ویژه نامه را زنده نگه داشتن راهپیمایی عظیم و مردمی آن روز در راستای دفاع از حریم ولایت عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین "احمداکبری" افزود: این ویژه نامه در قابل هفت بخش و 21 مطلب از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ولایت فقیه، حماسه حسینی، بیانات امام خمینی(ره)، بیانات رهبر فرزانه انقلاب، اخبا، صوت و تصویر از بخش های اصلی این ویژه نامه مناسبتی است.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: دانشنامه ولایت و رهبری، دانشنامه امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) و عاشورا، عاشورا در بیان مقام معظم رهبری(ع)، عبرتهای عاشورا، متن بیانات رهبری در 19 دی 88 مردم قم، 9 دی روز پیوند عاشورایی امام و امت، از مطالب خواندنی این ویژه نامه می باشد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) و حکومت اسلامی، قانون شکنان از دیدگاه حضرت امام(ره) و گزیده بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت 9 دی 1388 و ... از جمله دیگر مطالب ویژه نامه 9دی روز عاشورائی امام و امت است.

علاقمندان می توانند جهت استفاده از این ویژه نامه به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/Hawzah/Occasions/OccasionView.aspx?LanguageID=1&OccasionID=70110


منبع خبر: پایگاه نورسافت
چاپ این مطلب



تاریخ : شنبه 91/10/9 | 6:6 عصر | نویسنده : mohammadjavadpoodineh/محمد جوادپودینه | نظر

  • قیمت گوشی
  • قالب میهن بلاگ
  • ضایعات