سفارش تبلیغ
صبا ویژن

?

 در بهمن ماه 1391؛
 دانشنامه انقلاب اسلامی عرضه شد

در آستانه ورود به ماه بهمن، ماه پیروزی ایمان بر استکبار و استبداد طاغوت، دانشنامه انقلاب اسلامی با 2847 مطلب علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در پایگاه حوزه نت به روز شد.


به گزارش نورسافت، مدیر پایگاه حوزه در گفت وگویی با اعلام این خبر افزود: این دانشنامه با بیش از دو هزار و 800 مطلب شامل؛ گزیده کتاب، چکیده پایان نامه، پرسش و پاسخ، یادآور روزها و شب‌های همبستگی و ندای «الله اکبر» است برای استفاده عموم بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین "احمد اکبری" ادامه داد: این دانشنامه معنوی با برخورداری از 29نمایه اصلی و 70 نمایه فرعی از هم اکنون در اختیار علاقمندان تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی گفت: فلسفه سیاسی، علل و عوامل، ویژگی‌ها، اهداف، مراحل تاریخی، گروه‌ها و جریان‌ها، عملکرد، ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران، دوران پس از پیروزی، آسیب شناسی، اسناد و خاطرات و یاران انقلاب از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه می باشند.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: روحانیون، بازاریان، زنان، روشنفکران، گروه‌های سازمان یافته، مشروعیت نظام اسلامی، ولایت فقیه، عدالت اجتماعی، آزادی، نفی سلطه و استبداد، معنویت و دینداری، از مرجعیت تا تبعید، دوران اختناق، ایران در انقلاب و... از نمایه‌های فرعی دانشنامه انقلاب اسلامی است.

علاقه مندان می توانند جهت استفاده و آشنایی بیشتر از این دانشنامه به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/Subjects.html?AssetID=0&SubjectId=99


منبع خبر: پایگاه نورسافت



تاریخ : دوشنبه 91/11/2 | 6:37 عصر | نویسنده : mohammadjavadpoodineh/محمد جوادپودینه | نظر


  • قیمت گوشی
  • قالب میهن بلاگ
  • ضایعات